22 maj 2015

Förkyld i Skottland

Jag är i Skottland med Josefin och Jenny och det är supermysigt här! Lägenheten är sjukt fin (vi hyr via AirBnB) och området här är så trevligt. Även staden i övrigt är otroligt trevlig och vacker. Dessvärre började jag känna kill i halsen redan på Arlanda och under resans gång blev jag mer och mer förkyld och nu är jag tyvärr dunderförkyld! Försöker däremot göra det bästa av situationen och det går ändå bra!


På Köpenhamns flygplats på väg.


Mitt sovrum!


Delar av Harry Potter skrevs på detta café - The Elephant House.


Gott fika på lokala The Chocolate Tree.


Jag och Jossi gör Edinburghs befolkning oroliga med vår tuffa inställning.


Utsikt över staden.


Vi igår innan vi såg Derren Browns show.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad då blir jag glad!