24 juni 2015

Är ni kvar?

Hej hörni, vet inte om ni är kvar? Jag vill bara säga att jag funderar på att sluta blogga. I alla fall ta en paus. Jag har kommit av mig helt nu efter jag kommit hem från resan. Det har varit en fantastisk och omtumlande upplevelse och jag har insett *det här kommer låte klyschigt men jag bryr mig inte* att livet är alldeles för värdefullt och kort och jag vill ta vara på varje sekund. Jag har träffat så mycket människor som lever helt andra liv än mig och människor som trots, att de inte alls har så mycket, saker som vi tar för givet - ser lycka i vardagen ändå! Och det inspirerar mig och jag inser att jag verkligen ska ta vara på det jag har. Jag tycke om att blogga, men jag tänker inte ljuga och säga att det inte är lite krävande också. En press på att man måste skriva så att läsarna inte tappar intresset, och jag orkar inte med den pressen. Jag kan lägga ner tid på annat som ger mindre press och ger mer tillbaka. Så jag tar ett break i alla fall, jag stänger inte ner än, vi får se hur det blir.

Hoppas att ni förstår. Om ni saknar mig kan vi alltid träffas och umgås istället!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad då blir jag glad!