8 juni 2015

Packningskaos på ingång

Hej hopp tjollahopp. Sorry (igen) för att bloggen har lyst med min frånvaro dem senaste dagarna, och ber om ursäkt i förhand att jag även kommer att göra det en bit framöver. För i övermorgon reser jag iväg till Filippinerna och därnere blir det fokus på mycket annat - MEN om ni saknar mig fasligt mycket så kommer jag att blogga på vår Ung Journalist-blogg under vistelsen och där blir det uppdatering ofta pga det är typ mitt jobb när jag är därnere att dokumentera. Så kika in där! Kanske blir ett och annat inlägg här med men får se hur mycket tid det finns.

Nu är det åter måndag efter en mycket händelsefull och trevlig helg som började med en väldigt trevlig after work med jobbet som löpte ut i en helg med middagar och konsert. Igår var jag på Brandon Flowers (sångaren i The Killers) på Debaser. Konserter är verkligen liiiiiivet, det är beroendeframkallande!

Hoppas att ni har haft en finfin helg ni med. Så hörs vi snart. Jag kanske återkommer en och annan gång i mitt packningskaos.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad då blir jag glad!