4 oktober 2016

Jag jag jag jag jag jag jag

Jag gör - oftast ingenting vettigt när jag bör göra nånting vettigt.
Jag kan - springa 10 km utan att dö, det är faktiskt en bedrift.
Jag köper - gärna god mat och saker från bodyshop.
Jag borde - skriva och läsa mer. Främst läsa för att vilja skriva mer och bli bättre på det.
Jag måste - bli bättre på att ta hand om mig själv, våga säga nej och tänka på mig själv.
Jag vet - egentligen ingenting.
Jag tycker - jävligt mycket om saker, så mycket att det är utmattande.
Jag tänker - alltid på mina stories och idéer och karaktärer.
Jag förbrukar - kortisonsalva. Problem pga receptbelagt. Känner mig som en knarkare.
Jag lyssnar - på vinyler *hipstrar som aldrig förr*
Jag drömmer - mig ofta bort med min fantasier.
Jag längtar - efter att ha mer tid till att skriva. En ny vardag.
Jag fasar - för att inte hinna med det jag vill innan jag dör *ångesssssst*
Jag använder - gärna så mycket sås jag kan i maten. 
Jag njuter - av sås!!!
Jag blir - galen av att känna mig understimulerad och fängslad.
Jag äter - SÅS!!!!
Jag dricker - Sås och vin!!
Jag struntar - i maträtter utan sås. Nä ba skoja. Jag struntar i när dumma människor tycker nåt om mig.
Jag sparar - gärna på pengar i mitt resekonto så jag får resa mer och mer och mer!
Jag brukar - spela upp scener i mitt huvud typ hela tiden, 24/7 om karaktärer i mina berättelser. 
Jag tittar - gärna på filmer om rymden.
Jag läser - böcker som får mig att skratta och gråta på samma gång.
Jag vill - åka utomlands NU.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en rad då blir jag glad!